Întrebări frecvente

Papucilă / Suport clienți / Întrebări frecvente

Papucila a primit intrebari de la prietenii lui, uite ce le-a răspuns! ??
1) Ce fac daca doresc o jucarie si nu o gasesc pe site?

R: In acest caz, te rog sa ma contactezi pe chat sau sa-mi scrii un mail la info@papucila.ro, iar eu te voi anunta cand o sa fie disponibila jucaria ta preferata.

aici sau aici
2) Cum sterg produsele din cos?
R: Atunci cand finalizam o comanda, sub cantitate gasim butonul de stergere.

 

3) Ce se intampla daca produsele sau cantitatea nu corespund cu ce doream dupa ce am finalizat comanda?
R: Dupa ce ai finalizat comanda, pe email o sa primesti detalii legate de produsele tale si cantitatea lor. Daca observi greseli, te rog sa ma contactezi (telefonic, mail, chiar si chat).

4) Unde introduc codul de reducere?
R: Inainte de a finaliza comanda, sub totalul comenzii gasesti intrebarea “AI UN COD DE REDUCERE?”, click pe intrebare si tasteaza codul primit.

Pasul 1Pasul 2

 5) De ce nu am primit mail cu detalii(username si parola) dupa ce m-am inregistrat?
R: Toate emailurile se trimit automat, te rog verifica in spam sau oferte. Daca nu le-ai gasit, te rog sa ma contactezi (telefonic, mail, chiar si chat).